[Librezale] Wikia

Osoitz osoitz
Ost, Abu 16, 23:01:22, CEST 2006

pi(e)k dio:
> Arazo bat dago wikia spam-ez beterik dago, ez dakit nork dituen baimenak baina mesedez
> erabiltzaile anonimoei ez utzi aldaketak egiten. Edo kdueakta baimenak eman eta ni saiatuko
> nauk egiten.

Jo! Instalazio hori nik egin neun baina proiektu hori erdizka geratu
zenez egia esan... Nik badaukat kontu bat nire izenean baina honek ez du
administrazio baimenik, eta ez dut gogoratzen ere zein zen administrazio
bainmendun erabiltzailea.

Wikiak erabilera baduela ikusita, agian soilik wikia den zerbait jarri
genezake (phpWiki edo antzekoren bat ), tiki-ko artikuloak berreskuratu
eta publikoago egin.

Orain ez dakit zelan konpondu dugun arazoa.

Osoitz