[Librezale] Debian erreferentzi txartela

3ARRANO 3arrano
As, Ira 6, 11:24:42, CEST 2005

Aupa,

Lehen zutabean, bigarren lerroa: "nano fitZategia"
Bigarren zutabean: inprimatzesistemaren (dena batera dago);
locales(loCalizazioa) (euskaraz ez dago Crik ;) )

Shell Komando garrantzizkoetan:  KoMprimitu ea deskoMprimitu (Nrekin
hobe ezta?)
                                                    FiXTategi eta
direktorioak kopiatu
                                                    rm fiTAXTegiak
                                                    find direCtorioak
                                                    FIXTATGIEAK bilatu
                                                    ps [aukerakOPTIONS]
(Options hori soberan, ala?)

APT:

EsKUAragarri dauden
Dagoenenko INSTLAturik...

Bigarren orrian, ALTER USER name... laukikoa itzultzea ahaztu
zaizulakoan nago, eta...
SMB sareak,LIABIDEAK (baliabideak?)

Egia esan ez dakit zer den erreferentzi txartela... ;) beraz akats
ortografikoak soilik begiratu ditut, ze bertan jartzen duenari buruz...
ideiarik ere ez.

pi(e)k dio: