[Librezale] pootle

^pi^ pi
Ast, Mar 10, 12:46:43, CET 2005

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:
> Foroko hari jarraituz:
>
> http://www.librezale.org/foroa/viewtopic.php?p=2691
>
> Bai, badaude 5 MB libre.
>
> Bai, badago Python eskuragarri.
>
> Osoitz

Ea argitzen dugun nola egin liteke:

Nire ustetan hasiera batetan beintzat ez zen harpidetza irkeirik egon beharko (Kudeatzaileak eskuz harpidetu beharko lituzke, badago erabilztaileak sortzeko kudaketa orri bat, cvs bertsioan).

Babeskopia sistema bat beharko zen (nirean backup-manager ipini nuen), oriandik ez bait dago aldaketen historiko edo erregistrorik, lekua aurreztearren basbeskopia horiek librezaletik kanpo gorde daitezke (backup-manager-ek badu aukera hori beintzat)

pootle-k bere web zerbitzaria du baina ikusi diat noizbait apache-n sartzeko ideiari buruz hariren bat (behar ezkero bilatuko). Honek arazorik sor lezake ?

pootle beraren euskaraketa online egin/zuzendu daiteke beraz nik eginikoak akatsik eduki ezkero edonork alda dezake.

Zer penstatzen duzue ?

Eta inork pootle zer den ez badaki:

Garapen Webgunea : http://translate.sourceforge.net/

Garapen eta erabiltzaile wiki-a: http://translate.sourceforge.net/wiki/