[Librezale] Berrixa eta Lanerako Prest!!

pi pi
Al, Urt 17, 16:26:22, CET 2005

On ig., 2005-01-16 at 00:31 +0100, zarta a bildua euskalerria.org wrote:
> Epa Danoi
>
> Berrixa nahiz posta zerrenda hotan eta lanerako kriston goguak dauzkat!!
> jajaja Ni linuxero amorratua nahiz eta nohizbaitxen espero dot ikuztia
> distribuziņo bat oso osorik euskaraz, ez bertsiņo bat in ta listo, paquete
> danak euskaraz.

Erronka ez zegok gaizki ;)

Ongietorria lehenik, ezertan laguntza behar badek esan eta ematen
saiatuko bigarren eta zer euskaratu edo nola egin ez bazeneki galdetu

ala...

Izena: ez dago erabilgarri
Mota: application/pgp-signature
Neurria: 189 bytes
Azalpena: Hau digitalki sinatutako mezu-zatia da