[Librezale] egunon, duda batzuk

Iparrezintzin iparrezintzin
Ost, Urt 5, 11:37:14, CET 2005

Kaixo!

Mozillare-n listan izena emanda nago eta ikaragarri gustatzen zait hemen
dagoen mobida. Ikusten dut ari zaretela itzulpenak etabar egiten eta nik
ere lagundu nahi nuke baina problema da eztakidala nondik hasi eta zer
egin (aparte denbora eskasia).Orain ikusi dut goizean bidali duzun
fitxategi hori eta zati bat itzultzen saiatuko naiz.

Hitz tekniko zehatzak erabili behar al dira edo nola doa historia?
Adib:
#define MSG_CANCELING Canceling Setup, please wait...
#define MSG_CANCELING  Instalatzailea gelditzen, baliogabetzen,
ezeztatzen, bertan behera uzten...
                                               Instalazio Morroia...

Azken mezua itzuli behar da ezta?  Canceling Setup, please wait...(zati
hau bakarrik?)

Ondo segi ta eskerrikasko

Leontzio