[Librezale] pootle

^pi^ pi
Al, Ots 21, 10:32:50, CET 2005

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:

> Ikusi dudanagatik nork bere burua proeiktu eta hizkuntza bati lotzeko
> aukera dauka, hori ez dago administratzailearen esku uzterik? (Hau da,
> proiketu batean sartzearena moderatua izatea?) Horrekin nork zer aldatu
> duen ez dakizu, baina gutxienez sabotaiaren arriskua asko mugatzen da.
> (Ez dakit arrisku hori benetan dagoen).

Oraingoz ez, agian fitxategiari baimenak aldatzen egin daiteke baina ziur ez negok (froga egingo dut).

Arrisku hori ez da oso handia baina egon badago (rosseta sisteman izan duten horrelako kasuren bat dagoeneko, lerdo batek finlandeseko itzulpen batzuetan tontakeriak ipintzen).

> Web bidezko itzulpen sistema bat laguntza txikiak egiteko prest dagoen
> eta programak instalatzeko denborarik / jakintzarik ez duen
> jendearentzat tresnarik onena iruditzen zait.

horretaz gain itzulpen guztiak toki batetan eduki eta mantentzeko era izan daiteke (zer esanik ez cvs sistemakin integratzea lortzen dutenean...)