[Librezale] Re: [Mozilla] web gunea

Ibon Igartua ibon
Ast, Api 21, 11:39:10, CEST 2005

pi wrote:

> Niretzat forora bideratu ezkero mantentzea errazago.

  momentu honetan, ezkerreko menuan bi berri mota daude:

	Librezale -> Berriak (hau jada forora bideatuta)
	Mozilla/Firefox -> Berriak (pi-k egindakoa)

  zer egiten dugu? ... Mozillako berriak kendu eta dena Foroaren berriak
atalaren bidez kontrolatu ... edo Mozilla/Firefox-en inguruko Berriak
atala foroan sortu ... ?????????????????????