[Librezale] Foroa

pi pi
As, Api 19, 22:06:14, CEST 2005

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:

> Bai, Obretan jarri naiz gaur goziean, azkenean uste baino gehiago izan da.

Edozeinek uzten dio honi mailu bat etxean... ;)

> Euskaratu behar da bai,  pijada batzuk egin ditut jada eta Mikelek disko
> gogorrean daukana aurkitzen duen bitartean tipi tapa jarraituko dut atal
> publikoarekin. Lan bikoizketan jende gehiago inplikatzea ez du pena
> merezi, baina eskerrik asko Pi.

Ez ez, egina bazegok ni neurera...

> Momentuz ikusi ditudan gauza batzuk:
> - Inkestak galdu ditugu: Pena merezi du MOD bat bilatzea? Eta inkesta
> zaharrak berreskuratzea?

Ez diat uste, ez ziren gehiegi erabiltzen ez ?

> - Erabiltzaile kudeaketa askoz hobea da, moderatzaile eta
> administratzaile ugari izateko aukera dagoela uste dut.

Badakizu nori eman dezakezun horietako kontu bat, ondo portatuko nahiz ...

Beste gauza bat, anonimoki egindako erantzunak edozeinek ezaba ditzake...
Ez dakit hau naita den, hala bada, zergatik ?