[Librezale] foroa eta irisgarritasuna

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Api 11, 17:03:11, CEST 2005

El al., 11-04-2005 a las 16:18 +0200, Osoitz Elkorobarrutia escribió:
> Galdera:
>
> Librezaleko foroa nabigatzaile arruntetan ondo ikusten da, baina
> irisgarritasun arazoak ditu eta ez ditu W3Cren arauak betetzen.

Batzutan foroaren akatsa baina gehiago erabiltzaileena izan daiteke,
mezuak ez direlako ongi eratzen, baina beno, phpbb-k ere baditu bere
akatsak :/

> http://tinyurl.com/4momn
> http://tinyurl.com/5jck7
>
> Zein bide iruditzen zaizue aproposena arazoa konpontzeko?
>
> - phpBB konpondu.
> Baina: Eguneraketak zer? Aldaketak phpBB pakete ofizialean egin beharko
> liratezke zentzuzkoak izateko.
>
> - Beste foro bat erabili. (Zein?)
> Baina: Erabiltzaile migrazioa egin beharko litzateke, baita mezuena edo
> gutxienez artxibatzea.

punBB? Euskeratu nuen orain pare bat hilabete, baina itzulpena ez dakit
bidali nuen (earra burua). Migraketa tresnak ditu phpBBtik aldatzeko.
Funtsean phpBBren berdina da, baina bizkorragoa eta txikiagoa...

Nire bi xentimoak hor ;)