[Librezale] Lekeitioko hitzaldia dela eta

^pi^ pi
Ast, Urr 21, 13:44:40, CEST 2004

On og., 2004-10-21 at 11:12 +0200, Osoitz Elkorobarrutia wrote:
> Beno beno,
>
> Pozten naiz, badirudi Lekeitio apurka erreferente bihurtuko dela.
> Gainera askoz hobeto EuskalGNUkoak aurten eta ez iazko plasta berberak :-)

Bai eskerrak beroiei, ni nazken aldian denboraz oso txarto nebilek...

> Ni ezin izango naiz hortik pasatu Suitzara nolako data hoietan, baina
> gogoz han nago.

Zein ederki bizi diren ondo bi zdirenak ;)

Ni nahiz ez hizlari moduan hitzaldira joaten pentsatzen ari nauk,
hitzaldia ikusi eta besterik ez bada "zerbait" artu eta piska bat
"filosofatzea"...

Norbait gehiago animatuko al da ?