[Librezale] Nano euskeraz :)

Mikel Olasagasti hey_neken
As, Urr 12, 05:12:37, CEST 2004

El al., 11-10-2004 a las 10:33 +0200, Osoitz Elkorobarrutia escribiķ:
> Mikel Olasagasti(e)k dio:
>
> Joņo joņo, nire aukerazko editorea, zu nire aita izan zintezke! Muax!

UIIiii... ordu hauetan, eta utziko bazenidake, zure edozer izango
nintzen!

Beno, ea noiz dudan aukera zuzenean zure taldea ikusteko, ze ezta nire
aldeko gogo faltagatik behintzat ;)

Beno, nano-eu erabiliko dezulakoan... eta beste nonbait farra botako
degulakoan...

Ondo segi ;)

MiKeL