[Librezale] sarge euskaraz

Jordi Blasi jblasi
As, Aza 9, 11:11:06, CET 2004

Ordenagailu erdaldun zaharra erre ondoren euskal-pepino berri bat erosi
dut (bai, prosezadorea erre zen, nahi gabe, baina oso poetikoa geratzen
da). Noski gaztelaniazko windows XP bat zekarrenez gure sarge maitearen
netinstal cda bajatu eta instalatu dut (rc1, ez nahiz hain
ezengonkorra). Bertan euskal instalazio galanta zegoen. Oranidik ez dut
bukatu instalazioa baina momentuz oso majo dabil.

Orain seriotan: Pi, PORXY hitza (proxy esan behar zuen lekuan) pare bat
aldiz irakurri nuen. Ez dakit dagoeneko zuzenduta daukazun, edo bestela
apuntatu. Gehiago ikusten ba ditut aipatuko ditut.

agur,

      jordi

--
:wq!