[Librezale] Librezale III Asanblada. Egingo al dugu?

^pi^ pi
Al, Maiatza 3, 20:30:12, CEST 2004

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:

> Lekua
> Bi proposamen entzun ditut orain arte:
> 1- Gasteizko gaztetxea
> 2- Nongo jende gehiago, han. (Bilbon egingo genuke berriz)
>
> Eguna eta ordua
> Batzarra + Bazkaria proposatzen zuen norbait (Jordi?), horretarako
> goizez. 10:00ak ondo, goizegi?
>
> Egunari dagokiola, niri berdi dit larunbata zein igandea.
> Hurrengo asteburua agian goiz da, 15-16an nik ezin dut, nigatik 22-23
> asteburuan.

22-23 nik ezin (kanpora noa) aste bukaera hori, niri egia esan ez zait axola gazteiz zein bilbo, hori bai bein martxan ipinia nahiago larunbata izatea, horrela denboraz lasaiago normalean eta bazkaldu eta berba luze egiteko aukera izateko.

Niri hurrengoan bertan (15-16) egitea ondo etorriko litzaidake, montatzeko beranduegi dela uste duzue ??

Goizeko 10-ak ederto. Interesgarri izango zen ekiporen bat artu eta ea nik argi uzten dudan debian instalatzailea nola eta zer martxan joango den, sarea balego hobe bestela azken eguneko svn eta cvs-ak eraman nitzake, gainera bertan egin daiteke instalazio bat kritikak zuzenean jasotzeko (translation-fest?).

Zer pentsatzen ??