[Librezale] Debian Insladorearen 4. beta argitaratuik

^pi^ pi
Al, Maiatza 3, 13:56:39, CEST 2004

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  ZORIONAK !!
>
> Hamen aipatzen dute:
> http://kitenet.net/~joey/blog/entry/debian-installer_beta_4_released_for_9_architectures-2004-05-01-00-05.html
>
> ^pi^(e)k dio:

Aupa mutilok instaladorea badabil euskaraz, hori bai eu_ES :(

Ea enteratzen noizen nola koņe aldatu hori, saiatu saiatu naiz baina ez dut argi zeinekin harremanetan jarri hau lortzeko.

Beste gauza bat instaladoreak EZ DITU Windows xp sistemak behar bezala abiarazteko prestatzen (eskuz egin behar da gero grub edo lilon ezarriz). Dagoeneko berri emanda dagoen arazo bat da beraz ez da beharrik bug-ik irekitzekoa.

Ah eta por zierto nik frantsesik ez baina nire arrebek bai, timatu ditzazket idazteko (taldeko inork ez jakiteko kasuan).

ala...