[Librezale] Re: Librezale Bilduma, Bol 7, Bidaltzaile 1

tximas a_gomez
Ast, Mar 11, 09:09:22, CET 2004

iepa!

gai korapilotsua da, batez ere dirua tartean dagoenean ta honen jabeak nortzuk diren jakinda. nire ustez, esan behar zaiena guk hontan jarraituko dugula da, ta ohartu beharko dira egiten ari garen lana denontzat dela baina ez dela inoiz amaituko. hortaz, jarduera hauei finantziazioa eman edo ez beraen esku dago ta ikusirik borondatezko arlo "minoritarioei" ze garrantzia emanten dieten, ba ez espero beste munduko ezer.
Geure kabuz geure beharrak asetzen ikasi beharko degu, bestela menpekotasuna sortuko zaigu ta beraiek iturria ixten dutenean ez dugu edateko ezer izango. iruditzen zait norabide onean goazela baina zabalketa pixkat behar duela softwarearen euskeraketak.

beno, ez dakit erantzun dudan edo zer, baina hor geratzen da ;-)

pd. ni joango nintzateke miren azkaraterengana, baina esango nizkionak pentsatzen jarrita... ufff... ;-)

tXimAS

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com