[Librezale] Bidartera txangoa?

Osoitz Elkorobarrutia osoitz
Or, Mar 5, 12:31:46, CET 2004

Aupa jende,

Zubian eskiatzera doa mundu guztia, ala Bidartera eguneko txangoa
egitera animatzen? Bilbotik kotxez ordu eta erdi inguru da, eta
Donostiatik askoz gutxiago!

Osoitz

-------------------------------

Gau on,
Martxoaren 20an, arratsaldeko ordu bietatik zazpietara, euskalug
elkarteak install-party antolatzen du Bidarteko ESTIA-Teknopoloan
(Lapurdin). Jendea etorriko da ordenagailuekin eta Linux eta hainbat
logiziel libre instalatuko elkarteko teknikarien laguntzarekin.
Neure burua proposatu dut euskarazko programen eskaintzeko (Linux, Open
Office, Mozilla) bainan ez dut gaitasun handirik informatikan, Librezale
elkarteko kide bat (edo bi) etor baledi laguntza ematera eskertuko nioke.
Norbait interesatua bada, nerekin sar dadila harremanetan lehen bait
lehen: arkondo a bildua wanadoo.fr
aintzinetik milesker
Xan Goenaga