[Librezale] Deustuko Unibertsitateko Software Librearen aldekotaldeak (e-ghost-ek) antolatutako ikastaroak

Jabi Asurmendi Sainz jabiasurmendi
As, Eka 22, 02:04:30, CEST 2004

Bai, hori bai, guzti-guztiak gaztelaniaz :-(

Ea datorren urterako, norbait euskarazko ikastaroren bat prestatzera
animatzen den, edonork proposatu dezake ikastaro bat, nik uste. Eta ziur
jende dezente prest egongo litzatekeela euskarazko ikastaro batera joateko
Deustuko Unibertsitatean, Euskaltzaindiarekin hainbat hitzarmen sinatu
arren, Deustuko Unibertsitatean euskaraz ikastea utopia da oraindik.