[Librezale] kALeHacKinG'04 Proposamena

Jordi Blasi jblasi
Or, Eka 11, 09:21:23, CEST 2004

Konpartsaren laguntza ez dugu izango. Nik ideia polita izan daitekela
uste dut, baina bakarrik gaude. Planteamendua ezberdina da. Gure
indarrak neurtuta zerbait antolatu daiteke? zer antolatu daiteke? noiz
antolatu daiteke?

Agian GaraCDa daukagunean bi edo hiru ordenagailu eramanda aurkezpen bat
egin daiteke kalean, CD banaketa/salmenta, pegatak banatu, debian sarge
euskeraz aurkeztu...

Hori bai, datak ondo aukeratu beharko genituzke.

agur,

       jordi