[Librezale] [d-i] debian inxatalatzaile proiektuaren egoera

^pi^ pi
Ost, Eka 9, 11:22:11, CEST 2004

Kaixo mutilo berriz ere proiektuaren berri emateko eta zenbait gauza zehazteko.

 Debian instalzatilearen asambladan frogatu genuen bertsioa ez da RC1 (release candidate) baizi eta TC1 (Test candidate), hau da pausu bat gehiago sartu zaio bertsio gaiari (debian rules xD). TC pare bat egin ondoren aterako da RC1.

 1 Atala: Instalazio hasieratik ordenadorea berrabiarazi baino lehen egitekoak:
 guztiz amaiturik dago

 2 Atala: Ordenadore berrabiarazi ondoren egitekoak:
 ppp-config falta da (berria nik egingo dut)

 3 Atalean: Instalakuntzan erabiltzen diren beste zenbait pakete:
 dpkg falta da Jordi ari da egiten.
 Aptitude Oraindik ez dute cvs-an sartu (bug-a irekia du)
 apt-get Bukatu berri dago:

 Mikel-ek (mundurat, hey_neken...) apt-ren egina zuena bidali dit eta nik amaitu. Oraingoz eta debian zerbitzarietara igo baino lehen egun batzuetan frogak egiten ibiliko naizenez deskarga atalean ipini dut norbait frogatzera eta ikusten dituen akatsak esatea animatzen bada...

 Po fitxategia irakurri beharrean sisteman instalatu eta apt-ren erabilera arruntekin frogatu nahi izan ezkero egin beharrekoa hau da:

 Fitxategia deskargatu:

 Deskargak/debian-instalatzailea/apt_po.eu.po

 PO Fitxategitik mo fitxategia sortu:

msgfmt -v -o /usr/share/locale/eu/LC_MESSAGES/apt.mo apt_po.eu.po

 Norbaitek po-an zuzenean aldaketak egitera animatzen bada po beran bildurrik gabe egiteko nik gero diff batekin aterako bait ditut.

 Honetaz gain aptitude.po fitxategia ere deskarga atalean ipini dut norbaitek frogatu nahi balu eta tikiko DEbian instalatzaileari buruzko orriak aldatzen ari nauk.

 Ea gaur astia dudan exim konfiguraketan atera genituen akatsak zuzendu eta nahi duenak begiratzeko leku berdinean ipiniko dut.

 ala...

 --

----- End forwarded message -----