[Fwd: ER: [Librezale] hitzaldia Ondarroan]

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Uzt 5, 15:24:05, CEST 2004

El al., 05-07-2004 a las 14:21, +0200, Osoitz Elkorobarrutia escribió:

> [...]
Aupa jende!

Ea ba. Nik asteko badet lagun bat ondarrun linux-zalea dena, baina
eztakit hitzaldiak emateko gai den (hortarako esxperientzia pixkat ere
behar bait da edo zer? :P). Ala ere esango diot bere erriko GArekin
kontaktuan jartzeko edo.

Gero... nik ahal dudan neurrian edonori edozertan lagunduko nioke. Beraz
batenbatek hitzaldi bat edo eman nahi badu, erdibana edo egin genezake
edo eztakit :)

Besterik ez ba!

Gora gure euskadi tropikala! :P