[Librezale] (gairik gabea)

ugaitzg@euskalerria.org ugaitzg
Lar, Uzt 3, 00:12:33, CEST 2004

Kaixo peņa!

Orain dela aste ta erdi edo Osoitzen mail bat irakurri nuen, aste nagusian
zerbait egingo zenutela esaten etab.  Gauza da kaskagorrikoek aurten 15.
urteurrena betetzen dugunez gazteleraz esaten duten moduan "vamos a tirar
la kasa por la ventana", adib: badago ideia bat egiteko poteo bat ibaitik
piraguan mcd taldeak gabarra batean jotzen duen bitartean...

Bueno ta horrelako beste hainbat paranoia prestatzen ari gara,  orduan
gustatuko litzaidake esatea zer den zehazki egin nahi duzuena, zembat eta
deigarriagoa izan hobeto... jejejej

Bueno, orain zeuek erabaki, nahiago duzue hemen azaldu ta nik azaltzea
kaskagorrin, edo norbait etorri daiteke? (Uztailak 16an)

Beste gauza bat, nire ustez garrantzitsua litzateke sartzea hor hacklab-en
garrantzia, metabolik eta batez ere Sorgintxuloko gaztetxeko hacklab
berria... baina bueno hori ya ikusiko dugu...

Agur bero bat

Ugaitz
Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea