[Librezale] [Fwd: mozilla gunea prest erabiltzeko]

Jordi Blasi jblasi
Ast, Urt 29, 13:54:04, CET 2004

Honekin betiko kontuetan sartzen gara, izaerarena, nortasuna...

Komentatu genuena leku faltan geundela zen, eta deskargentzako lekua
eskeini zigun. Berak planteatzen duenarekin, ematen du proiektua
euskalgnurena dela. ftp.euskalgnu.org/mozilla helbidearekin nahiko
daukagu, eta horrela gure bazar txikia mantentzen dugu.

Hori bai, nik bai gehituko nukela link bat gure portadatik euskalgnuren
webgunera laguntzaile moduan eskerrak ematen.

agur,

       jordi