[Librezale] Re: xfce4

^pi^ pi
As, Urt 27, 13:16:56, CET 2004

On Tue, Jan 27, 2004 at 09:35:42AM +0100, tximas wrote:
> iepa!
> hemen bidaltzen diat orain arte euskeratutakoa. ez diat asmatu librezalera igotzen :( ahal badek igo ezak, plis.
>
> tXimAS

Aupa mutilok Tximasek eskatu bezalaxe xfce4 euskaratzeko fitxategiak deskarga atalean (danteik azpisailean) ipini ditut.

Nire protatilean behintzat (debian Sid) dana egoki dabil eta ez dut arazorik izan.

Eginikoa xfce4 instalatu (beste gauzez aparte gdm menuan xfce instalatzeko xfce4-utils ere instalatu behar da), Tximasek
bidalitako konprimitua ireki (tar xzvf ...) hor sortzen den mo karpetaren barneko fitxategiak
/usr/share/locale/eu/LC_MESSAGES/ barnean ipini (idazteko root baimena behar dela uste dut) eta....

Abiarazi !!!!

gdm bidez egiten bada kontutan izan hizkuntza euskara izatea eta eskuz abiarazten bada zihurtatu LANG aldagaia euskara
dela.

Itxura ikusi nahi ezkero irudi bat ipini dut foroan.

ala...