[Librezale] itzulpen erakustaldia

^pi^ pi
Ost, Ots 18, 19:00:25, CET 2004

Osoitz Elkorobarrutia-(e)k esan zuen:
> Jtelle(e)k dio:

> Ordubeteko hitzaldiTXO bat?

Eta Soft librea osotasunean gai bezala...

Nire ikuspuntua bakarrik diot baina gai zehatzagoa izan behar da, soft libreari buruz osotasunean hitzegiten asko (gehiegi agian) filosofatu behar da, eta ikasle gazteak ez dira filosofia zale. Jendearentzat arinagoa da soft erakusketa moduan, batez ere nahi dutenek eta ez nahi ez dutenek txapa jan behar dutenean.

Aurretik diot nik ordutegi horretan ezinezko dudala, baina zerbaitetan lagundu badezaket esan...

ala...