[Librezale] Re: Librezale Bilduma, Bol 6, Bidaltzaile 1

tximas a_gomez
Ast, Ots 5, 13:43:08, CET 2004

iepa!

ahal dutenak jesi ta probak egitea komeniko da, badirudi akatsen batzuk badituelata.

bestalde, xfce4 ia dena euskeraturik dago, probatu nahi duenak Deskargak atalean dauka. Ondo egongo zen gaizki itzuliak edo akats ortografikoak foroan komentatzea itzulketa oso eta egokia egiteko. Baita komentatu, x-evian-ek xfce-rekin ROX erabiltzen duela. Hau, uste dut, fitxategi kodeatzaile bat baino gehiago da eta berau itzultzeko proposamena luzatzen dut, batez ere aspertuta zaudeten horiei ;-) nahi izan ezkero jarri harremanetan, pixkat koordinatzeko (700 lerro ditu!).

beno, bestrik gabe, ea norbait animatzen den XD

tXimAS

pd. norbaitek kontrolatzen du cvs?

Obtenga su E-mail GRATUITO en http://back.to/alan o  http://mipagina.zzn.com
Para obtener su propio servicio de correo electrónico basado en la Multimalla, diríjase a http://www.zzn.com