[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

^pi^ pi
Al, Api 19, 09:56:03, CEST 2004

Jordi Blasi-(e)k esan zuen:
> Kaixo:
>
> bidali dizkiot Pi-ri console common-en fitxategiak. Exim bukatuta
> dagoenean stage 2a osorik egongo da.

Hau egina zegok dagoeneko :) baita bug-a irekita ere. Eguerdian beste egoera mezu bat ipiniko dut.

> Denbora "asko" libre izan dudanez asteburu honetan, aptituderekin hasi
> naiz, hau da 5 edo 6 kate egin ditut. Ea aste honetan zenbat egiten dudan.

Ados nik ere zerbait egin nuen aptitudena (kasulitatea koņo) astebukaeran baina kanpoan egon naizenez eta Izaban  ez dagonez sare librerik ba horixe ezin izan nuen abisatu, baina beno, bidali diot eginiko Jordiri.

Hau bai ostegun/ostiralerako eginikoak bakarrik sartuko dira ziurrenik beta4 honetan, beraz eginikoak bidali ordurako, gero joango gara eguneratzen, uste dudanez, bein hizkuntza sartu dela daily-buids edo eguneroko cd-etan fitxategi eguneraketa bai badabillela.

> Agian webgunean beste proiektu bat jarri behar da: Debian Euskeraz, ez?

Ez zen ideia txarra izango debian.org-en badaude internalizazioari (l10n) sailkapen eta zerrenda batzuk egina, hauek esteka bilduma batean izatea ez zen ideia txarra izango.

> agur,
>
>       jordi

ala

Por zierto Jordik (softcatala-koak) firefox-en deb fitxategia debianizaturik bidali dit. Orain ezin dut baina arratsean frogatuko eta dena ondo badabil argitaratzeko eskatuko diot. Norbaitek nahi izan ezkero webgunean ipiniko dut.