[Librezale] Debian Instalatzaile egoera

Mikel Olasagasti hey_neken
Or, Api 16, 13:40:27, CEST 2004

> Kaixo lagunok

Iepa berrize

> 3-stage Instaltzaileak erabiltzen dituen (soft instalazteko...) beste pakete batzuek:
>
>   apt  457 kate
>   dpkg 1008 kate
>   aptitude 648 kate
>   dictionaries-common 28 kate
>   discover1/ 83 kate
>   discover1/debian/ 11 kate

apt-rekin ni hasiko naiz ba! datorren astearte-azteazkenerako prest
izango dudalakotan naiz... ea igo aurretik testing pixkat egiten den :P

A, ta bide batez, begiratu irudi hontara:

http://www.gaztesarea.net/bereziak/galeria/galeria_37.jpg

ez da ongi ikusten, baina osoitz, tximasek eta nik windowz sale amorratu
bat aurkitu genuen... gaixoa, etzuen irtenbiderik! xDDD

aRiyo!
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net