[Librezale] [Debian-installer] Re: Basue translation firs versi on

Mikel Olasagasti hey_neken
Al, Api 5, 14:26:52, CEST 2004

On Mon, 2004-04-05 at 13:50 +0200, Jordi Blasi wrote:

> http://www.checkurl.info/us/tld/eh.htm
>
> .eh dagokie saharakoei. Askoz politagoa da. Asignatuta dago (.cat ez
> bezala, soilik proposatuta dagoela), baina inolako enpresarik ez du
> gestioa hartu. Ez al dago Euskal Herrian gestio hori hartu dezakeen
> enpresarik? Ez dakit zein den Saharako gobernua, Fronte Polisarioa
> agian. Eta ez dut uzte asko esan beharko zitzaienik Euskal Herri eta
> Sahararen ekimen amankomun bat egiteko. Ez? hori bai, atzetik estruktura
> oso serioa egon beharko zen. Gestio hori ez zioten enpresa txiki bati
> emango.

Ño.. egia, nahaztu ein nauk, baño enebilen urruti :P

Buf, Saharan nik uste dominioa baina lehenago eta honi buruzko
itzarpenak baina gehiago lur pixkat, janaria eta ura litzateke (eta
zerrenda luze bat gehiago)...

Ala ere euskal gobernuak muturra nonbait sartu beharko zuen (eta
enpresek ere... [eusktaltel?]), nik uste beintzat! Haiek jakingo dute
nondik tira behar den guk baña hobeto... beraz agian toketxo bat jo
beharko genieke ;)

> Horretaz aparte imaginatzekoa da beste aldetik Espainia eta
> Marruekos-eko gobernuek ere kaña sartuko luketela.

Eztuk nobedadea... ;) ibili nahi dugulako beraiek beti zaunka ¬¬

--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>
www.Mundurat.net