[Librezale] [Fwd: nola demontre]

Jordi Blasi jblasi
Ast, Urr 30, 17:18:56, CET 2003

Egia esan denbora gehiago dedikatu behar diodala. Ez dakit ondo
instalatuta daukadan edo ez. Eta ez dakit nola desinstalatu eta berriz
zerotik hazi.Agian hori egitea eta EJren azalpenak jarraituz errazagoa
da. Baina ba dakizu, manualak koldarrek erabiltzen dituzten gauzak dira...

Gertatzen zaidana zera da, programa abiarazten ba dut denbora batez
pentsatzen dabil eta bapatean desagertzen da. Ez dut begiratu arrastorik
edo log fitxategirik huzten duen.

agur,

        jordi