[Librezale] [Fwd: nola demontre]

^pi^ pi
Ast, Urr 30, 15:36:45, CET 2003

A ze alfer parea ;) testu bat itsasteko horrelako arazoak (apt-get install kword)

xDDDD

hala ipini ditut sortuak zeuden horriak baina lilo-ri buruzkoa ez zegoen sortua eta nik ezin sortu beraz...

ea irakurtzeko astirik dudan

baina lehengo ikustaldian kernelari buruzkoan :

instalatu beharrezko soft zerrendan ncurses falta da (bestela saiatu pakete hori kentzen eta nola dabilen make menuconfig).

Eta make config beintzat jarri egin beharko zen (bai nostalgiko hutsa nahiz)

Hau zuzenena wiki-an jarri behar nuen ?

ala...
Jordi Blasi-(e)k esan zuen: