[Librezale] [Fwd: Lankidetzarako deia]

^pi^ pi
Ost, Urr 29, 15:48:14, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: az., 2003-10-29 09:55, egilea: irratia.com
> Nik uste dut, librezale-ueu bilera bat egin beharko genukela.

Nik ere baina ez gertatuagatik hasiera batetatik egin behar izan zelako
zihurrenen. Niretzako beti izan dek UEU aliatu estrategikoa, bi taldeak
eta beste askorentzat zegok lekua informatik euskaratzeko prozesuan.
Bilerarena ikusiko da baina data/orduak, nahiz ezin ditudan normalean
zihurtatu (horretaz arduratzen den jefe maitakarri bat dut), joateko
aukera emango balit ni ere haiekin biltzeko prest nago.

Gai hau ikutuaz Gipuzkoako AEK-ko "informatikaria"-rekin bilera bat
prestatzen ari nauk. Bertan beintzat soft libreak zer eskeini dakieken
erakutsiz (eta bide batez beraien ordenagailutan Mozilla + OO
instalatzeko ideia zabalduko dut ea nola erantzuten duten), eta beroiek
"zerbait" egiten ari direla kontau dit txoritxu batek.

Zerbait zihurtaturik  dudanean abisua jarriko det zerrendan norbait
animatzen bada ere.