[Librezale] [Fwd: Gara CDa]

Osoitz osoitz
Al, Urr 27, 15:10:16, CET 2003

-------- Original Message --------
Subject: Gara CDa
Date: 27 Oct 2003 14:36:08 +0100
From: dooteo <dooteo a bildua zundan.com>
To: Osoitz <osoitz a bildua zuhar.com>

Yepa parrandero,

Gararen CD-ak zein izen edukiko du?

index.html prestatzen ari naiz eta izenburuan oraingoz "software askea"
sartu dut. Egokiagoa izango da "Software askea euskaraz" jartzea, ez?

Sarrerako index.html horretan testurik prestatu edo pentsatun al duzue?
Zerbait prest badaukazue bidali, eta horrela gauza guztiak batzen joango
nintzateke.

Une honetan OOo windowsen konpilatzeko gauzak jeisten ari naiz, eta
ahalik eta azkarren hasiko naiz hor konpilatzen.

Zuen logotipoak ere beharko nituzke.

Oaintxearte,

dooteo
--
Always look on the Bright side of Life  (Monty Python :-)

.