[Librezale] Larunbatean Hackmeetingera doan norbait!

Asier agara
Or, Urr 24, 17:21:30, CEST 2003

Joxe, nongoa zara?
Norbaitek CDa gaur 18h45etan Donostian utz badezake nik eraman dezaket.
Lanetik atera eta Iruñera noa ziztu bizian eta 18h45etan geratu naiz Amara
Plaza Hotelaren aurrean lagun batzurekin.

Aio!

Asier