[Librezale] librezale CDa garan

^pi^ pi
Lar, Urr 18, 00:54:37, CEST 2003

irratia.com-(e)k esan zuen:
> nik Macintosheko guztia sartuko nuke CDan
> zergatik?
>
> ba bakarrak garelako material hori edukitzen.
>
> Eta euskaldunen artean mackero asko dago.

Niri ere oso interesgarria irudituko litzaidake, batez ere plataforma ahalik eta gehien euskaraz izatea librezalerentzat lehen lana izan baeharko zelako.

Hor zenbateraino arazo legalik izan dezakegu ? Lizentzi librepean banatu ahal izango zen ? Saiatu al zara beraiekin hitzegiten ?

> Agian hobe GARAkoei azaltzea eta haiek erabakitzea.

GARA-koek, eta hori horrela logiko iruditzan zaidalako, ez ziren kargu egingo beroiek bakarrik kopiatu/banatu egingo dute eta produktuaren egile bezala librezale agertuko litzake (eta alde horretatik librezale ez da inor).

> 	Beste kontu bat dago gainera: datorren astearen amaieran Mac OS X-en
> bertsio berria kaleratuko da, eta euskaratutako fitxategi guztiek ere
> eguneraketa beharko dute. Segun eta CDa noiz atera nahi den, agian ez
> du merezi.

Ez dakit nola (ez dut sekula mac bat izan) baina lagundu badezaket, esan eta saiatuko, eta nire ustetan ba da momentua beingoz proiektu hau librezale barruan aurkezteko (hau noski egilearen aukeran).

> 	Dena den, fitxategiak sartu nahi izanez gero, ez dute "pisu" handirik:
>
> 	-Finder euskaraz: 1,6 Mb
> 	-iTunes euskaraz: 328 Kb
> 	-Safari euskaraz: 276 Kb
> 	-TextEdit euskaraz: 288 Kb

Toki asko jarraitzen du egoten :)

Hau da lehenik erabaki beharko zena. Niri eta lanaren arabera dokumentaioarn asuntoa (behintzat aldi batez) serio artu eta dokumetazioa "a mansalba" itzuli/sortzen asi nahiko nuke hor ikusten bait dut momentu honetan benetako soft libre euskaldun bat izateko arazo handienetariko bat. Ezin duzu linux euskaraz irakurtzen ikasi, badakit dana euskaratzea oraingoz guztiz utopia bat dela, baina laguntza dokumentazio bat behintzat...

ala... berriz kriston txapa... Azkenean benetan politikara sartuko ote nahiz ?
Ez... Ama, beldurra... nire bila datozte... ;)
--
^pi^