[Librezale] librezale CDa garan

Ibon Igartua i.igartua
Or, Urr 17, 18:23:12, CEST 2003

  Aupa !

   Berri ona benetan librezaleontzat !!

^pi^ wrote:

> Mozilla - 3 bertsioak  = 50 MB
> Openoffice 2 bertsioak = 130 Mb (gutxi gora behera)

  Derrigor ... Mozilla 1.5 eta OpenOffice 1.1

  Ba al dakizue ia 1.1 bertsioa guztiz euskaratuta dagoen ?
  Euskalgnu-koekin koordinatu beharko genuke !!

> Mac OS X - Euskaraz banatu al izango litzateke edo sagarraren etxea moskeaua liteke ? Tamaina ?

i don't think so

> Norbaitek ba al daki Xuxen bana al daitekeen ? Edo bakarrik soft librez beteko genuke CD-a ? Niri gehiago atsegingo litzaidake baina xuxen oso erabilgarria da eta dagoen hiztegi/ortografiko bakarra da.

  Haien baimenarekin ez dut uste banatzerik dagoen ... Ixa taldearekin
kontaktatu beharko genuke (http://ixa.si.ehu.es/Ixa)

  HTML kodearen bidezko sarrera bat ere prestatu beharko genuke,
software librea zer den azaltzen, programak nola instalatu explikatzen,
GPL lizantziak euskaraz, ... eta okurritzen zaiguna !!

agurrak,

		ibon