[Librezale] LDP berrikuntzak

Jordi Blasi jblasi
Or, Urr 17, 08:29:05, CEST 2003

Atzo, esan bezala, CD grabatzea lortu nuen (portzierto Ibon, zuretzako
da lehen kopia, Anbotoko argazkiak) eta zuzenean kword (open office ez
dago oso fin oraindik) ireki eta idazteari ekin nion.

Momentuz planteatu dudana: Nola demontre??? (zer deritzozue izen honi?)
- Kernela konpilatzen Debianen. Hau ba dago. kword-en folio bat da.
- Kernela konpilatzen modu orokorra.
- Lilorekin jolasean
- CDak grabatzeko kernelaren aldaketak
- mkisofs
- cdrecord Hau Osoitzek idatziko du, berak agindu bezala, egunen batean,
orain dela hilabete inguru, bidali behar zidalako azalpena. Baina
internet asken bolada honetan, ba dakizue...
- Soinu txartela.
- Disko berri bat zatitzen eta prestatzen (fdisk, cfdisk makefs...)

Nik momentuz hauek idazten joango naiz (batez ere paperak galdu baino
lehen, edo galdu ahal izateko, howto gehiegi ditudala). Gero
publikatzeko modua ikusi genezake, html-ra pasatu, pdf moduan,
librezaleren logotipoarekin.

gehiago idatzi nahi duenak edo behar bat planteatzen duenak, kojonudo,
kontuan hartuko da. Astelehenean ea zenbat ditudan eta bidaliko dizkizuet.

Ondo legoke MT eta kbabel eta horrelakoen inguruan zerbai idaztea ere...

agur,

        jordi