[Librezale] Mailman propaganda

^pi^ pi
As, Urr 14, 13:22:19, CEST 2003

Osoitz-(e)k esan zuen:
> Aupa Pi,
>
> Ez dakit Luisi erantzun diozun, baina nik gauza bat oso argi ikusten
> dut. Norberak bere etxean egiten duena oso ondo dago. Baina itzulpen
> ofizial bakarra dago, zuk egindakoa.

Ez oraindik ez baina egingo dut eta bi aukera eman :

1.- beroiek egin mailman Euskaraz proiektuaren arduradun.

2.- Nahi badute lagundu baina exigentziarik gabe, ez dut ulertzen zergatik hainbeste arazo UEU-k beroriei ordainduta (pentsatzen dut) egin duten lan baten egunerketak nik nahi ditudan bezala egiteko. Laguntza beti eskatu/eskertu det baina ez dut pentsatzen nik lana egin eta atzetik enpresa pribatu bat lagundu batez ere horrela sartzen badira.

Por zierto sustatu-n berriak geratzea ez al da faxista ? Beti iruditu zitzaidan sustatu-n berri asko falta zirela eta orain konturatzen nauk zergatiaz.  Beraz niretzako sustatu hilda zegok !!!

Ea arratsean idazteko asti piska bat dudan eta merezi duten erantzuna bidaltzen dieten. Honek codesyntax-ekoekin harremanak pikutara bidal ditzakelakoan negok baina...

ala...