[Librezale] Mailman propaganda

Asier agara
Al, Urr 13, 18:48:41, CEST 2003

Aupa berriz,
Nik ez dakit gehiegirik... CodeSyntax, euskara eta internet munduan
dabiltzan lagun batzuk egindako enpresa bat da. Bertan Luistxo Fernadez eta
Gari Araolaza dabiltza sartuta eta bere garaian 'Aurki' euskarazko
bilatzailea sortu zuten (oraindik ez ziren CodeSyntax).
Ez dakit zehazki zer egiten duten, bainan bai Internet eta Euskararen
inguruan dabiltzatela...
Aio!

Asier Garaialde