[Librezale] jalgi talki

rakentz rakentz
As, Urr 7, 21:52:25, CEST 2003

Nik orain arte rakentz a bildua jabber.org erabiltzen nuen linux gainean
gaim-ekin. Nire zerrendan sartzen zaituztet bioi frogatzeko (ibon,
jalgi), hemendik aurrera nirea rakentz a bildua jalgitalki.euskalerria.org da,
gaim-ekin konfiguratu det eta ongi konektatu da baina ez det oraindik
inorrekin hitzegin.

Gaim euskeratzeari buruz, ez banago oker Dooteok zerbait esan zuen
batzarrean (euskeratua zegoela edo bidean) espero det oker egotea eta
lana bikoiztu ez izana. Gogoratu gure proyektuak zerrendara botatzea.

irratia.com(e)k dio: