[Librezale] bbk-n ezin mozillarekin ibili

irratia.com jalgihadi
Or, Urr 3, 19:41:56, CEST 2003

aupa.

bbk.es gunean sarrera batzuk erosten saiatu naiz mozillarekin eta ez nuen
kultur eskaintzarik ikusten.

frogatu dut microsoftekin eta pelikulak, antzerkiak... denak ikusten ziren.
horrela erosi behar izan ditut sarrerak.

jakinarazi beharko zaie.

salaketak bideratzeko taldea sortu behar dugu. helbide bat... eta protokolo
bat.

eta noizean behin guztien berri eman Interneten bertan,
foroetan, librezalen zerrenda eginez, sustatun, indymedian.,,,

eta era berean, aldatu eta zuzentzen dutenen jarrera txalotu eta publiko
egin.

zer deritzozue?

jalgi hadi ((i))