[Librezale] wiki + marrapunto

^pi^ pi
Or, Urr 3, 10:11:25, CEST 2003

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

www/demoa karpeta ere ezaba litekeela uste dut (ez dut egiten badaezpada), ez du tamaina handirik baina ...

piskat garbiago.

;)

>  Aupa !
>
>  1.5rc1 instalatzailea ezabatu dut
>  beste instalatzaileak hor gorde al badira momentuz hobeto (badaezpada)
> ... ia euskalgnu-koen zerbitzarira pasatu al diren !!

Beste instalatzaileak jetsi eta CD batetan gorde genitzazke, ez ditu inork eskatuko mozillan daudenez eta haiei zerbait pasako balitzaie beti CD-a edukiko genuke.

>  badaude xpi mordo bat /mozilla/ direktorioan ... 4 mega okupatzen
> dituzte, beraz zertxobait hor daukazu ezabatzeko

XPI guztiak nik baditut beraz ezaba litezke (gainera deskarga atalean daude) Agian deskarga ataletik ezabatu beharko lirateke ?