[Librezale] GARA CDa

^pi^ pi
Ast, Aza 20, 16:08:06, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: og., 2003-11-20 13:56, egilea: Jordi Blasi
> oso ondo!!!

Bueno mutilak ZORIONAK cd-arekin eginiko lanagatik, badakit kritiko
xamarra egon naizela logoen tontakeria medio baina honek ez du inolaz
ere cd honek izan dezakeen garrantzia txikiagotzen.

> Nire aldetik oraindik ezin izan dut lortu MTrekin thunderbird itzultzea,
> baina atzo Ibonek emandako adierazpenekin topatu dut (uste dut) txarto
> egiten nengoena. Gaur gauean saiatuko naiz egiten.

Zerbait aurreratzen baduk esan.

> noski.
> baina kontutan hartu, lehenbaitlehen CDak kopiatzera eroan behar  >
ditugula.

Mozillagatik ez preokupatu 1,6a bertsioam dago beraz oraindik hilabete
edo hilabete terdi falta dek bertsio hori ofizialki ateratzeko (eta
orduan beranduegi izango da).

>Jendeari webetik azken bertsioak jeisteko ohitura azaldu behar >diogu.

Guztiz ados, hori argi uzten duen testurik ba al dago cd-an ?
Baina ohitura hori bai dago informatika/internet erabiltzaileengan
nahiko errotua.