[Librezale] Gara CDa: Zalantzak

^pi^ pi
Or, Aza 14, 23:16:55, CET 2003

Osoitz-(e)k esan zuen:
> Aupa,
>
> Dooteok pasatutako indexean detalle bi:
>
> 1) Soft askea / Sof librea
>
> Zein nahiago?

Nik askea, euskalterm-ek librea.

> 2) Zuhar eta Zundan enpresen logoa dago.
>
> Batzuk komemtatu didate ez zeudela gustora honekin. Erabaki bat hartu
> behar da: Enpresen logaok bai ala ez. (Ni abstenituko naiz, nik ez nuen
> proposatu Zuharren logoa sartzea.)

<filosfia>

Nik naiago nuke ez agertzea...

Baina momentu erreala beste bat dek...

Librezale.org zuharrek ordaintze du, beti egondu nahiz prest gure artean (librezale bazkide?) ordaintzeko.

Zundan ez dakit zein den bere afera edo errealitatea oraintxe.

gainera ez zait ondo iruditzen beroiek (zuhar&zundan) aurrera eramaten lagundu ez duten orrialdeeetan agertzea (gauzak bat bestetik bereizi behar dira nire ustetan).

Gauza hauetaz pentsatzen duzuena jakin nqhi nuke.
</filosifia>

Bestela hasera batetan ondo iruditzen zait baina...

MAC OS X falta dek

LDP/eu dauden dokumetoak falta dira.

tiki-ko testuak falta dira.

Nik denbora balego, debian instalatzen dokumetoari errepaso bat eman nahiko nioke, batez ere eguneratze aldetik.

Ez al zegok ezer gehiago GNU legedipean eta euskaraz egina ?