[Librezale] Librezale CDa

irratia.com jalgihadi
Or, Aza 14, 17:01:01, CET 2003

kontua da, CD hori atara nahi badugu,
bestela urtarrilerako utzi dezakegu.

oporrak eta aprobetxatzeko.

noiz atera guk esan behar dugu, noski, baina Durango baino lehen atera nahi
bagenuen...

egunak zenbatuta dauzka egutegiak.

noizko egon daitekeen?

j h ((i))

-----Mensaje original-----
De: Osoitz [mailto:osoitz a bildua zuhar.com]
Enviado el: viernes, 14 de noviembre de 2003 16:52
Para: jalgihadi a bildua irratia.com; Librezale a bildua librezale.org
Asunto: Re: [Librezale] Librezale CDa

> lo gaudela ematen du.

Batzuk lanpetuegiak lo egiteko ere.

> Inork emango al du azalpen bat, gure CDaren egoera zein den jakiteko.

Dooteok asteartean pasatu zidan OOo eta CDaren estrukturaren proposamen
bat, ez dut orain arte begiratzeko ere aukerarik izan. Bazirudien arazo
bat zegoela, baina ezetz konfirmatu dit, nik dudan kopia ondo dagoela.

> Datorren astean CDaren masterra eroan gura nuke Donostiara. Ikus
> dezaten, eta kopiak egiten hasteko.

Oso ondo iruditzen zait, asteburuan lan egin behar badut egingo dut

> Uste dut, denbora gehiegi galtzen ari garela...

Patxi, ez ahaztu hemen denok gabiltzala denbora librean mesedez.

> software libreak behar gaituelakoan...

Kar kar kar! Guk behar dugu Soft librea, gu gabe ere Soft libreak
aurrera egingo du.

Osoitz