[Librezale] Librezale CDa

^pi^ pi
Or, Aza 14, 14:22:25, CET 2003

Benga mutilak, ni ekipoa aldatzen nebilek eta horregatik egon nauk piska bat geraturik,baina gutxi gora behera badabil eta lanean asteko prest.

Eha zer dugun, ni eskeintzen nahiz masterrean lan egitea inork ez badu ezer egin. Grabadora ba dut, ADSL-a ere...

Jarri beharreko gauzen zerrenda bat beharko nuke (eta nondik jeitsi).

CD-ak sarrera orri edo textu bat beharko luke. Nork idatziko ?

Dooteok idatzi al du zerbait OO-ri buruz ?

oraintxe ez zait gehiago bururatzen ...

irratia.com-(e)k esan zuen: