[Librezale] Mailman - po fitxategia egina

^pi^ pi
Ost, Aza 5, 20:23:55, CET 2003

Bueno azkenean bukatu dut po fitxategi madarikatuarekin (kasi, 44 kate falta dira baina oraingoz paso olaxe geratzen dek).

Baina inori ezer esan baino lehen frogak egin nahiko nituzkeen, eta norbaitek itzulketari gainbegiratu bat egin balezake obe.

Boluntariorik ??

Biharti aurrera nire zerbitarian ePosta zerrenda berri bat (mailman_frogak) jarriko dut martxan eta aurreko mailman-eu eposta zerrendako bazkide diren librezaleak harpidedun egingo ditut.

Oraingoz ez dut martxan jarriko maiman-eu zerrenda, webgunean atal hori aldatu egin det, gauzak lasaitasun gehiagorekin artu ahal izateko.

Oraingoan behar den denbora guztia artzea pentsatzen dut, gero berriz ez arazorik edukitzeko.