[Librezale] Hiztegia

Jordi Blasi jblasi
Ost, Aza 5, 17:09:35, CET 2003

ez al da hori itzulpen memoria famatua?

Fitxategiak datubasean sartzeko SQL query batzuen bitartez egin beharko
da (hori mysql-ez zerbait dakizuenok konfirmatu ezazue). Fitxategien eta
datubasearen estruktura ezagututa eta INSERT hori nolakoa izan behar den
ikusita erraza izango da script bat egitea. Informazioa bidaltzen ba
didazue (eta pi-k ez ba du hori egiten duen script bat aurkitzen bere
ordengailuko direkotorioren batean :) ) egingo dut egunen batean.

agur,

        jordi