[Librezale] MozillariBuruz

rakentz rakentz
Al, Aza 3, 20:07:26, CET 2003

Idatzi diat zerbait mozilla zer den azaltzen. Pluginak nola istalatu
jarri nahi nian hasieran. baina gero konturatu ninduan sistema
bakoitzean desberdina dala,  beraz azkenean informatikaz ezer ez dakien
norbaiti zuzenduriko Mozillari buruzko azalpen errex bat egin diat.

Twikian zagok
http://www.librezale.org/tiki/tiki-index.php?page=MozillariBuruz

GPGari buruzko zatian kurtsiken nola hori sartu dezakegu.
IRCari buruzkoan, euskal irc baten adibidea jarri.

Edozein aldaketa baimendu ez, eskertu egingo da. Gora twikia!!!

Ez izan gogorrak akatsekin ni ^pi^ baino gizon xenxiblegoa naiz eta... :)