[Librezale] Re: XFCE-X-ebian

^pi^ pi
Ast, Abe 18, 16:27:44, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: og., 2003-12-18 16:21, egilea: Osoitz
Elkorobarrutia

> Nik aurkezten dut nire burua
>
> Horretarako:
> - Metabolik eta Librezaleren arteko komunikazioetan Librezaleren izenean
> hitzegiteko baimena eskatzen dut.
> - Proiektua dinamizatzeko ahalegina egingo dudala zin dagit.
> - Informazioa garaiz eta dagokion jende guztiari pasatuko diodala
> agintzen dut.
> - Itzulpenetan ere lagunduko dut, baina ez dut itzulpenen ardurarik
> hartuko posible dela.

Orduan eta inork kontrakorik ez badu zerrendan 48 orduetan esaten
Osoitz Elkorobarrutia jaun txit gorena X-ebiane-eu proeiktuaren zalduna
izendatzen dut eta bere ohore eta lanaz X-ebianek euskaraz mintzatzeko
eginkizuna du. ;)