[Librezale] Re: Resumen de Librezale, Vol 4, Envío 5

^pi^ pi
Or, Abe 12, 13:11:50, CET 2003

Jatorrizko mezua: data: or., 2003-12-12 12:58, egilea: tximas
> iepa!
>
> eguna hurbiltzen ziek ta tallerrera joateko geratzeko idazten diat.

Aupa hi!
> Etzekiat zarautz ezagutzen duan, ala bada, Eguzki tabernan gera gintezke kafetxo bat hartzeko joan aurretik.

Pixka batean bai, baina oraintxe ez dakiat zein den Eguzki taberna
(plazakoa?). Nire aldetik nahiago kafetxoa artzea. Badaezpada jarri
tabernaren helbidea eta ni ailatuko nauk.

> Bestela segun eta nundik hatorren (astopista edo zaharretik) herrian sarreran egongo nauk.
> Ordua hik esan.

Eguraldian bueltan joango nauk zarautz arte bide batetik edo bestetik
baina tabernan geratzen gara.

Ordua ez zakiat zenbat tarda daiteken baina zer iruditzen tabernan
9:30-tan, Niri igande batentzat oso goiz (Bizkaitar hauek ez al dakite
astebukaera goizak lo egiteko direla?) baina 11-etan hitzaldia hasi nahi
bada ...

> Bueno, besterik gabe, ta zerbait bereziki eraman behar bada (papela ta boliaz aparte ;-) edo zenbateko iraupena izango duen esan.

Ba ez dakiat :?

Audio grabagailurik ba al du norbaitek ? Edo metabolikek graba dezake ?

--
^pi^ <pi a bildua beobide.net>